Makan Malam di Tasnim Seafood Sungai Petani, Kedah

Cari punya cari untuk makan malam kat Sungai Petani ni, akhirnya aku terjumpa dengan Tasnim Seafood ni. So destinasi makan malam aku kat sini la malam ni. Nampak macam sempoi je, so kena try la kan. Standard la ka restoran macam ni, ala-ala thai plak tu, jadi macam-macam menu makanan ada.
Restoran Tasnim Seafood Sungai Petani Kedah
Untuk makan malam aku di Tasnim Seafood ni, takde la beria sangat aku nak makan. jadi aku order yang biasa-biasa je walaupun banyak menu yang pain yang patut aku cuba namum kekakangan bajet dalam poket aku di ketika itu tidak menyizinkan aku untuk menikmati menu yang luar biasa...hihihihihi...Jika korang nak makan kat sini, cuba la makan yang sempoi-sempoi sikit..pulut mangga pun ada aku tgk.
nasi goreng kampung

char koay teow

sotong pedas

bihun sup
Bagi sesiapa yang nak mencuba makan di Tasnim Seafood ni, boleh la datang ke Sungai Petani di Jalan Bakar Arang, Taman Sri Putra. Korang juga boleh rujuk google map di bawah. Boleh juga juga gps koordinat.
5°37'53.5"N 100°28'54.3"E

No comments:

Post a Comment