Wan Zai Bawal Goreng

Wan Zai Bawal Goreng ni terletak kat Bandar Perda, Penang. Kalau nak datang sini senang je landmark dia...masuk ikut simpang yang ada restoran Mac Donald. Kalau terus akan jumpa  Bukit Tengah roundabout. Lepas masuk simpang Mac Donald tu, dalam 200 meter, ada satu simpang belah kiri betul-betul lepas stesen minyak caltex...Masuk simpang tu. Belah kanan akan ada astaka gerai makan. Wan Zai kat situ laaa..Kat hujung2 sikit. Tapi bukan hujung sekali..nak lagi senang, nah ambil ni ==>>> (coordinate: 5°22'5.92"N100°25'39.85"E).


pandangan depan gerai
business card wan zai bawal goreng
dalam gerai makan
view lain dalam gerai
Kat situ ada jual bawal goreng, keli goreng, ayam goreng.....aku tak order semua la...tiris la poket aku..hahaha..untuk posting ni aku just boleh tempek gambar set keli goreng je la ek...tapi sedap gak la...keli dia goreng panas2, garing plak tu...dah macam keropok plak aku makan...hohohoh...kuah gulai dia pun terbaik. Cam mak2 masak. Gulai dia melayu style..bukan cam gulai mamak ada kas2..



gulai
ikan keli goreng
sambal, timum dan kicap pedas
complete set
Wan Zai ni pun penah dapat review dalam paper. Paper apa ntah aku tak ingat, tapi aku ada la snap gambar artikel dalam paper tu..diorang tempek kat depan kedai untuk tatapan para pelangan cewahhhhh!
wan zai bawal goreng dalam surat khabar
Google map wan zai ikan bawal

No comments:

Post a Comment