Bendang Kitchen, makan malam sambil tengok bintang di Alor Setar Kedah

Pasai apa tajuk lain macam? siap tengok bintang? Sebabnya kedai makan ni berkonsep santai tak ada bumbung, so korang akan nampak bintang direct terus...tapi kalau hujan, sendiri mau ingat la..hihihihi....bagi aku konsep ni unik la sikit...boring la kalau kedai makan tak ada konsep kan....

Bendang Kitchen Alor Setar Kedah

Makan sambil tengok bintang-bintang di langit
Menu utama kat sini western food...korang boleh tengok kat gambar menu yang aku snap tu..siap dengan harga sekali...boleh korang bajet siap-siap sebelum sampai sini, kot-kot takda bajet boleh pi tempat lain..kikikikikiki...kalau nak makan yang goreng-goreng pun ada gak kat sini kalau korang taknak western...aku order gak la nasi goreng kampung telur mata....sodap gak le...


Menu western food di Bendang Kitchen
Ok...jom kita tengok menu apa yang aku dah order. Aku order chicken chop, beef steak, spaghetti kabonara...
Nasi goreng kampung telur mata

spaghetti kabonara

chicken chop

Beef steak
Sebagai panduan untuk korang cari Bendang Kitchen ni, aku sediakan gps koordinat dan juga google map sebagai panduan korang.

6°06'48.7"N 100°21'00.8"E   bendang kitchen

No comments:

Post a Comment